۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
کد خبر: ۵۴۱۹۹۸
همزمان با ولادت پیامبر اسلام؛

آیین ازدواج ۲۲۰ طلبه خوزستانی در اهواز برگزار شد

جشن ازدواج ۲۲۰ زوج طلبه استان خوزستان، همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در اهواز برگزار شد.
اهواز اهواز اهواز اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، همزمان با ولادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) آیین جشن ازدواج زوج های طلبه خوزستانی امروز چهارشنبه ۱۵ آذرماه در اهواز برگزار شد.

براساس این گزارش، آیین جشن ازدواج ۲۲۰ زوج طلبه خوزستانی با شور و شکوه خاصی برگزار شد که با استقبال گرم و پرشور خانواده های این زوج های جوان مواجه شد.

گفتنی است در این مراسم به مناسبت ولادت های امام صادق(ع) و رسول اکرم(ص) مولودی خوانی بسیار باشکوهی از سوی مداحان اهل بیت علیهم السلام اجرا شد.

لازم به ذکر است، سخنران این مراسم معنوی و باشکوه حجت الاسلام روح الله شریفی کارشناس مسائل خانواده بود و درباره مسائل مربوط به زوجین و خانواده و نیز سبک زندگی اسلامی ایرانی پرداخت.

پیش از سخنان سخنران این مراسم، حجت الاسلام  رضا کلاه کج، مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان ضمن خوش آمدگویی و تبریک هفته وحدت،‌ طی سخنانی کوتاه گفت: مرکز خدمات حوزه علمیه خوزستان در راستای کمک به زوج های جوان طلبه و آشنا کردن آنها با اصول زندگی زناشویی حوزوی، در سالروز میلاد حضرت خوبی ها، پیامبر خیر رحمت، حضرت محمد(ص) اقدام به برگزاری جشن ازدواج ۲۲۰ زوج خوزستانی کرد./۹۴۵۳/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات